Prilika da mali OPG-ovi dođu u velike trgovačke lance!

 

Hrvatska u petak, 15. prosinca, dobiva prvu specijaliziranu shop-in-shop trgovinu u kojoj će se pronaći samo proizvodi malih proizvođača s velikim naglaskom na sezonski asortiman. Tzv. trgovina u trgovini otvorit će svoja vrata u prostoru velikog trgovačkog centra Konzum, na 120 četvornih metara u zagrebačkoj Dubravi.

Projekt iza kojega stoji Klaster Mali hrvatski proizvođač (no podržava ga, neslužbeno doznajemo, Hrvatska udruga mladih poljoprivrednika, Hrvatska poljoprivredna komora te resorno ministarstvo), otvorila je i natječaj za male dobavljače (vlasnike OPG-ova) koji kroz shop-in-shop mogu plasirati svoje proizvode. Količina proizvoda nije ograničenje, cijenu diktira proizvođač te individualno dogovara uvjete vezane za svoje prozvode.

shop shop

 

Koncept koji vani funkcionira već 30 godina

Zapravo želimo stvoriti ambijent tržnice. Koncept shop-in-shop nije ništa novo, vani funkcionira već 30 godina, a kako je navika ljudima kupovati u shopping centrima odlučili smo to spojiti. Tko hoće kupit će primjerice domaće mlijeko kod nas, a ne u trgovini“, doznajemo neslužbeno jer je za sad, upozorili su nas, dogovoreno da se ne ide van s previše informacija s obzriom da je riječ o pilot projektu.

Ipak, otkrili su nam da priču nikako ne treba vezivati uz Konzum. Konzum je samo najmodavac prostora, a shop-in-shop je vlastita trgovina s vlastitim uredom. Na “tržnici” će se, doznajemo, moći kupiti pekarski proizvodi, voće, povrće, meso i mesne prerađevine, sir i proizvodi od mlijeka, mlijeko, prehrana (jaja, brašno, džemovi, rezanci, mlinci, sol, začini), slastice, jestiva ulja (maslinovo, bučino, suncokretovo), pčelinji proizvodi, riba, zimnica, alkoholna i bezalkoholna pića, vino, pivo, čajevi, prirodna kozmetika, rukotvorine, suveniri, ali i sve ono što se može smatrati tradicionalnim proizvodom, a uklapa se u koncept.

Ideja je, doznajemo, otvoriti sveukupno 22 shop-in-shopa diljem Hrvatske te na taj način približiti ljudima domaće proizvode. Proizvođači koji mogu i žele biti dijelom ove priče, javiti se mogu na e-mail marko.spiljar@mhp.hr

 

Dokumenti – Prilika da mali OPG-ovi dođu u velike trgovačke lance!

Prilog 3 – ponuda

Prilog 4 – info obrazac za dobavljače

Prilog 2 – kategorizacija odobrenog asortimana

Više informacija na: https://www.agroklub.com/poljoprivredne-vijesti/prilika-da-mali-opg-ovi-dodju-u-velike-trgovacke-lance/37787/

 

  

 

 

 

 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Fill out this field
Fill out this field
Unesite valjanu adresu e-pošte.
You need to agree with the terms to proceed